INFORMACJA O PLANOWANEJ DO REALIZACJI OPERACJI WŁASNEJ NR 01/2020/OW
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I REALIZACJA ZADANIA PN.: „GDZIE W POLSCE KARMIĄ NAJLEPIEJ? CYKL WYJAZDÓW STUDYJNYCH W POSZUKIWANIU SMAKÓW TRADYCYJNEJ KUCHNI POLSKIEJ” EDYCJA II
Data zamieszczenia informacji: 14 STYCZNIA 2020 r.
Zgodność z celami LSR:
Cel ogólny III: Budowanie otwartej i kreatywnej społeczności
Cel szczegółowy 3.3: Rozwój współpracy i promocja obszaru LGD Lider Pojezierza
Przedsięwzięcie 3.3.1: Stymulowanie rozwoju lokalnego poprzez współpracę zewnętrzną
Wskaźnik produktu: Liczba konferencji/targów/prezentacji (odbywających się poza terenem LGD) z udziałem przedstawicieli LGD
Wskaźnik rezultatu w3.3:
Wytyczne realizacji przedsięwzięcia (Specyfikacja) stanowią załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia o planowanej do realizacji OW.
Dodatkowe warunki ogłoszenia:
Zadanie zostanie zrealizowane przez organizację pozarządową działającą na obszarze objętym LSR Stowarzyszenia „Lider Pojezierza” posiadającą zasoby do realizacji przedmiotu zadania.
Lp. |
Kryterium lokalne -nazwa |
Punktacja |
Opis kryterium |
|||
1. |
Doświadczenie |
Wnioskodawca posiada doświadczenie w przedmiotowym zakresie |
Oceniane jest doświadczenie beneficjenta |
|||
– TAK – NIE |
– 5 pkt. – 0 pkt. |
|||||
2. |
Warunki formalne |
Oferta spełnia dodatkowe warunki ogłoszenia: |
Oceniane jest spełnienie dodatkowe warunków zawartych w ogłoszeniu. |
|||
– TAK – NIE |
– 10 pkt. – 0 pkt. |
|||||
3. |
Warunki specyfikacji |
Oferta w pełni spełnia warunki specyfikacji: |
Oceniane jest spełnienie warunków zawartych w specyfikacji stanowiącej załącznik do ogłoszenia. |
|||
– TAK – NIE |
– 30 pkt |
|||||
4. |
Innowacja |
Wnioskodawca deklaruje innowacyjną formę realizacji operacji |
Oceniane jest nowatorstwo w odniesieniu do obszaru gminy lub obszaru LGD. Może to oznaczać zastosowanie pomysłów i rozwiązań znanych i stosowanych na innych obszarach, ale mających innowacyjny charakter na terenie LGD. Przykłady: wytworzenie nowej usługi lub produktu, nadanie nowych funkcji terenom lub obiektom, które dzięki będą temu służyć rozwojowi, społecznemu bądź gospodarczemu, nowatorskie, wcześniej niestosowane wykorzystanie lokalnych zasobów i surowców, wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, nowy sposób zaangażowania lokalnej społeczności w proces rozwoju lub aktywizacji nowych, grup i środowisk lokalnych. Wnioskodawca uzasadnia/udowodnia innowacyjny charakter operacji. |
|||
– TAK – NIE |
– 1-10 pkt. – 0 pkt. |
|||||
Wskaźnik jakościowy - członek Rady musi uzasadnić swoją ocenę |
||||||
5. |
Zasięg operacji |
Operacja obejmuje swym zasięgiem obszar objęty LSR w obrębie: |
Oceniane jest włączenie w realizację operacji jak największej liczby przedstawicieli |
|||
– 13 gmin – 6 gmin – 1 gminy |
– 8 pkt. |
|||||
6. |
Grupy defaworyzowane |
Wnioskodawca deklaruje zaangażowanie osób z grupy defaworyzowanej przy realizacji zadania (+25 lub 50+): |
Na obszarze LGD występują grupy defaworyzowane tj. wykluczone lub będące w trudnej sytuacji lub położeniu. Preferencje będą dla wnioskodawców, którzy włączą do realizacji zadania osoby do 25 roku życia lub 50+. Wnioskodawca składa oświadczenie |
|||
– powyżej 10 osób – do 10 osób – żadnych |
– 5 pkt. – 3 pkt. – 0 pkt. |
|||||
7. |
Wkład własny |
Wkład własny rzeczowy: |
Oceniana jest wysokość deklarowanego wkładu własnego rzeczowego w stosunku do kwoty pomocy, o którą ubiega się wnioskodawca. |
|||
– powyżej 10% –powyżej 5%-10% – do 5% |
– 10 pkt. – 6 pkt. – 0 pkt. |
|||||
8. |
Promocja LGD i LSR |
Promocja: - operacja promuje obszar LGD z wykorzystaniem logo Stowarzyszenia „Lider Pojezierza” w formie innej niż tablica informacyjna a) trwałe oznakowanie miejscu realizacji projektu, b) folder, c) strona internetowa d) audycja w lokalnej telewizji lub radio, e) gadżety promocyjne f) baner promocyjny – od 2 – do 12 pkt. (za każdą formę promocji 2 pkt.) – operacja nie promuje obszaru z wykorzystaniem logo Stowarzyszenia „Lider Pojezierza” w innej formie niż tablica informacyjna – 0 pkt. |
Preferowane są operacje promujące walory obszaru LGD z wykorzystaniem logo LGD, UE, PROW. Taka promocja przyczyni się do rozpoznawalności obszaru, Stowarzyszenia ”Lider Pojezierza”. Preferencje będą dla wnioskodawców korzystających z form promocji, które wpłyną na zwiększenie rozpoznawalności obszaru i jego działań poza obszarem objętym LSR. Wnioskodawca składa oświadczenie o zastosowanych formach promocji oraz uwzględnia działania promocyjne w budżecie.
*Kryterium nie dotyczy projektu własnego związanego z kampania promocyjną na rzecz podniesienia rozpoznawalności Stowarzyszenia Lider Pojezierza |
|||
9. |
Grupy docelowe |
Efekty realizacji operacji własnej pozytywnie wpłyną na więcej niż jedną grupę docelową |
Oceniany jest wpływ realizacji operacji własnej na grupy docelowe z terenu objętego LSR. (np.: grupa przedsiębiorców, rolników, III sektora, mieszkańców, rybaków, młodzieży szkolnej, nauczycieli itd., wynikające z planu komunikacji) |
|||
– powyżej 3 grup – 3 grupy – jedna grupa |
– 10 pkt. – 6 pkt. – 0 pkt. |
|||||
SUMA OCEN: 0 – 100 pkt. |
Maksymalna liczba punktów : 100 pkt.
Minimalna liczba punktów: 71 pkt.
Zgłoszenie zamiaru realizacji operacji przez potencjalnego wnioskodawcę powinno odbyć się w terminie 30 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej LGD (www.liderpojezierza.pl).
Termin zgłaszania zamiaru realizacji operacji – od 14.01.2020 r. do 14.02.2020 r.
Zamiar realizacji operacji wnioskodawca składa w formie pisemnej, osobiście w biurze LGD, tj.:
Biuro Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”, al. 1 Maja 6, 74-320 Barlinek
w godzinach:
poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek – czwartek: 8:00 – 15:00
piątek: 7:30 – 12:30
I. Wnioskodawcą jest osoba fizyczna / osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą:
II. Wnioskodawcą jest osoba prawna/ Wnioskodawcą jest jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną
III. Wnioskodawcą jest spółka cywilna: